Hallonsmoothie

2022 25 29
Ni vet att jag älskar smoothies. Det är många som dricker det på sommaren men jag tycker att det är gott även på vintern, glassigt och kallt. Det är ju så superenkelt att göra själv också. Man tar helt enkelt det som finns hemma. Jag brukar ha i yoghurt, vaniljsocker och frysta bär och kanske en banan om det finns hemma. Sedan mixar man ihop det med en stavmixer och häller upp i glas. Godaste och nyttigaste frukosten!
Det här inlägget postades i Frukost, Husmor ger tips. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Hallonsmoothie

  1. Mmm vad gott! Det var längesen jag drack, som sagt oftast en sommargrej. Men nu blev jag grymt sugen.

  2. Jessica skriver:

    Åh, har likadana glas. Älskar dem!

  3. Smoothies är min standardfrukost! :)
    Gott som bara den.

  4. helly skriver:

    Nytt år och nya vanor, denna smoothie verkar ju nomnom. Och lätt att göra!

  5. Mikaela skriver:

    brukar ta vaniljyoghurt och hallon, blir världens godaste smoothie!

  6. Sandra skriver:

    Smoothie är ju världens bästa uppfinning! Dricker också hela året, mest vaniljyoghurt lite mjölk o bär eller frukt:) går ju att variera så mycket! Och vilket bra mellanmål att ta med sig i en liten flaska, sparade yoggi yallas drickflaska, jätte smidig att ta med!:)

Kommentera

