Glassbomb!

7 8 1696
Gott nytt år på er! Hoppas att ni har haft ett fantastiskt nyår! Igår var jag som sagt hemma och myste med familjen. Vi gjorde trerätters och jag stod för förrätten och efterrätten, hederlig kallskänksmat helt enkelt! Till förrätt gjorde jag en toast skagen med avocado och till efterrätt gjorde jag en lyxig glassbomb! Jag har aldrig gjort glassbomb tidigare just för jag har alltid tyckt att det verkar så avancerat men egentligen är det världens lättaste dessert. Det enda du behöver är två sorters glass och lite hallon. Jag hittade detta receptet som var väldigt bra och med två skålar och en frys så fixar du det också!
Det här inlägget postades i Bakverk och sött. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Glassbomb!

  1. Jessica skriver:

    Jag trodde du hade köpt den för den såg så superlyxig ut.
    Grymt imponerad!

  2. Fantastiskt vacker! Ser glassbomber på många bloggar nu i nyår så jag har blivit ursugen på att testa att göra en själv

  3. Vicky skriver:

    herregud vilken vacker! och gott nytt år fina du!

  4. Lisa skriver:

    Så himla fina bilder!

  5. Ser fantastiskt tjusigt ut!

Kommentera

