Januari till april

Januari.
Nu kommer en summering av mitt 2012 och det här är första delen av tre. I januari började jag ett helt nytt jobb efter att ha varit föräldraledig i ett och ett halvt år. Det kändes lite konstigt men samtidigt var det himla roligt att få vänner för livet och lära sig nya saker. Det första som hände var att jag blev medbjuden till London av jobbet. Vi spenderade en helg där och vi hann med musikal, turistbuss, goda middagar, fina butiker samt besöka Harrods för afternoon tea med bakverk och ros-té!
10Februari.
Februari var snöig, mörk och jag var så vårkrank att de inte var klokt. Jag var med i Hus & Hem Retro och visade upp en av mina favoritbilder. En kväll spelade jag vinylskivor i butiken Maria Retro och hittade samtidigt en hallonröd vintageklänning som var som en dröm. Min dotter värmde sig i en tröja med en panda på och vi myste mest hela tiden.
helene211  Mars.
Min fina vän Heléne hälsade på mig som hon alltid brukar göra när våren närmar sig och knoppar börjar brista. Vi gick på loppis och åkte till Öland och fikade på fik som har öppet året runt. Annars hände det inte så mycket under mars, jag jobbade, jag vabbade, jag lagade mat och började känna ett litet pirr och lyckorus i kroppen för nu började våren komma med små, försiktiga steg.
12  April.
April var månaden då det hände saker. Amy Borrell gjorde en helt ny header till min blogg, vi bokade Paris-biljetter och påsken kom! Jag klantade mig och råkade glömma min resväska med systemkameran och andra fina saker vid en parkeringsplats. När jag kom på att jag hade glömt den, så åkte jag tillbaka men då var inte väskan kvar. I och med det så tog jag mer foton med min mobil. Det var nu som jag startade upp mitt konto på Instagram, vilket är bland det roligaste som finns.
Nästa gång får ni se en summering av maj till september!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Januari till april

  1. Tänk så mycket roligt och spännande det kan hända! Det är fint att summera sitt år och blicka framåt mot nya äventyr! Jag önskar dig ett fint 2013! Kram!
    http://queenofkammebornia.se/2013/january/2012.html

  2. maria skriver:

    Roligt inlägg och vilken söt tesil!

  3. Vicky skriver:

    älskar verkligen din header. och din instagramfeed är ju bara för fin!

  4. Linda skriver:

    Superkul att läsa! Puss o kram!

  5. Lisa skriver:

    Alltså, har det här året gått galet fort eller? Tycker allt det där du skrev om hände alldeles nyss. Kommer du inte till Sthlm snart? Vill hänga!

Kommentera

