Tulpantider

2521
Tulpantiderna är de bästa tiderna. Det är då vi börjar känna att det faktiskt finns blommor och färg! Och nu är det januari, en månad som symboliserar nystart och hopp. Jag har så många planer detta året! Blir helt pirrig när jag tänker på dem. Jag ska hitta på det som jag tycker är roligt, knyta nya kontakter, tänka nyskapande och göra saker som jag aldrig vågat göra tidigare. För när man tänker efter, vem kommer ihåg en fegis när det väl gäller? Detta är året då jag ska våga satsa!
Har ni några planer detta året?
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Tulpantider

  1. Passa i mina favoritbyxor igen, samt att våga, våga, våga och vara kreativ som förr!

  2. Jessica skriver:

    Mina planer är att bli bättre på att stänga ute negativitet & människor som inte tillför mycket annat än just det. Att stå på mig & våga ta för mig i alla situationer!

    • Madeleine skriver:

      grymt ju! att samla allt som är bra och inte bry sig om sura människor som är avundsjuka är det bästa man kan göra. och att våga ta för sig, livet blir så mycket roligare då. kram!

  3. polaroidized skriver:

    Noterar att jag måste hämta hem tulpaner :) Snygg kanna…Stig Lindbergs ”Berså”, eller hur? Vi har massor nytt framför oss i år: nytt hem, planer på att starta eget med mera, med mera :)

Kommentera

