Bonjour Facebook!

Bild 6

Nu finns Bonjour Vintage äntligen på Facebook! Bättre sent än aldrig, visst?
Här kommer jag att lägga upp fina filmklipp, musiktips, mina bästa bloggar, favoritbilder plus att jag kommer uppdatera på Facebook så fort det händer något här på bloggen. Vad säger ni om det? Om ni gillar det så tycker jag att ni ska gilla Bonjour Vintage Facebook-sida och det gör ni här!
Translation: Bonjour Vintage is also now on Facebook!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bonjour Facebook!

  1. Linnéa skriver:

    vad fint! jag gillar förstås!

  2. Gillar verkligen din blogg, så ska absolut gilla den på FB också!

  3. Stina skriver:

    Kul!
    Såg du den här fina lägenheten på Hemnet! http://www2.bjurfors.se/Bostad/Stockholm/Stockholm/Sodermalm-Hogalid—Slipgatan-14/
    Tänkte på dig när jag såg den, så härligt retro och inte för över stajlad!

Kommentera

