Oh happy day!

         Foto: Oh happy day!
När jag letar efter inspiration så är internet världens bästa ställe! Det finns hur många bra bloggar som helst och just Oh happy day! är en av de bästa pysselbloggarna. En snygg sida fylld med partytips, fina bilder och DIY-guider! Jag började följa Jordan (som denna pysseldrottning heter) när hon hade flyttat till Paris med sin familj och skulle testa livet i Frankrike. Min dröm!
Sedan dess har jag slaviskt följt hennes fantastiska blogg som har gett mig hur mycket inspiration som helst! Jordan gör världens längsta banana split, visar hur man dekorerar tårtan på bästa sätt, hittar på roliga pynt som man kan ha på cupcakes och gör hemmagjorda eiffeltorn till maskeraden. Hon är en av mina största förebilder! Dagen tips alltså.
Transaltion: Oh happy day! is one of my favourite blogs! Beacuse oh my, what a fantastic source of inspiration.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Oh happy day!

  1. Sarah skriver:

    Vilket fantastiskt tips! Tack!

  2. Tack för tipset, skall genast kika in där

  3. frokengrundstrom skriver:

    Tack för tipset, hittade mycket inspiration!

  4. pepparkakshuset skriver:

    Det här kallar jag bloggtips! Jag har sträckläst Oh happy day i flera dagar på raken nu. Inspirationen tar aldrig slut. Topptips, tack!

Kommentera

