Svansjön

1Ibland fastnar jag för olika djur. Ett tag har det ju varit rådjur. Ett tag var jag fascinerad av katter. Och nu har det hamnat på svanar! Så fort jag ser en svan på loppis så måste jag haffa den direkt!
4Jag tror att det handlar om att de är så ståtliga och vackra. Hela deras uppenbarelse är så fantastisk! Den vänstra svanen är verkligen söt och näpen medan den högra ser helt förvirrad ut. Tanken är nog att man ska karameller eller en liten krokus i hålet på svanarna. Vi får se vad det blir!

5

Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Svansjön

  1. Fredrika skriver:

    Åh måntavlan alltså! <3

  2. Jenny Olofsson skriver:

    Så fint du har det! Svanar är verkligen sagolikt vackra*

  3. Lisa skriver:

    Men så himlans fint! Älskar ert skåp! Och fint med rosa pompoms till. Tror kanske kanske jag, Alex och Ture måste planera in en bilsemester i sommar och åka och hälsa på er… Puss!

  4. Sarah skriver:

    Svanar är magiska! Själv har jag helt snöat in på klänningar med svantryck, så fort jag ser en väcks ha-begäret med en gång! Dröjer nog inte länge förrän det smittar av sig på små porslinssvanar också :)

  5. Vicky skriver:

    fast alltså måntavlan! JA. <3

  6. Svanar är verkligen superfina :-)

  7. Mari Hafsås skriver:

    Svaner er kjempefine!

  8. stina skriver:

    Kan vi prata lite om det gudomliga skåpet!? Har du målat eller hur har du fått det fina mönstret?

Kommentera

