Mina favoritbloggar

Jag har lagt till en länklista med alla mina favoritbloggar och nu tänkte jag berätta lite om dem!
Här kommer första delen.
annikaAnnika Bäckström.
Annika kan! Och det märks för hon är verkligen pysseldrottningen! Hon är smart också. Skriver finurliga texter som gör att man tänker till ett extra varv. Hon gör egna pepparkakshus till sina syskonbarn, färgar håret rosa och fixar glitterdjur. Annika är någon att se upp till, en förebild på många plan.
callmecupcakeCall me cupcake.
Linda Lomelino bakar tårtor på allvar. Man kan se att det är blodigt allvar, just för att hon gör de snyggaste tårtorna jag någonsin har skådat. När jag upptäckte Linda så var jag tvungen att köpa hennes tårtbok direkt. Jag älskar allt hon gör och att hon stylar och tar alla fotografier själv är bara så imponerande. En talang utan dess like.
cherryblossomgirlCherry blossom girl.
Alix är fransyskan som har en av de vackraste bloggarna. Hon designar egna underklädeskollektioner och hennes liv verkar vara som en enda stor dröm. Man får se olika outfits och vi får följa med på alla hennes resor genom alla fantastiska fotografier som hon lägger upp på bloggen.
elsabillgrenElsa Billgren.
Varje bild som Elsa tar är ett stycke konstverk. Allt hon rör vid blir guld. Och jag är imponerad av hennes förmåga att våga pröva på saker som hon har aldrig gjort förr. Som när hon började som programledare för Äntligen hemma. När hon uppdaterar bloggen så hoppar jag till av förtjusning för då vet jag vet att det kommer något flott och tjusigt. Elsa levererar!
emmasvintageEmmas Vintage.
Åh, fagra Emma Sundh! Hon är verkligen så underbar som hon verkar på bloggen. Positiv, glad och är full med grymma idéer. Det märker jag efter de få gånger jag har träffat henne och det märker man efter att ha besökt bloggen som är ljus, pastellig och drömsk. Här visar Emma upp de mest fantastiska vintageklänningarna till hennes hem till olika Paris-resor. Ha ett extra öga på Emma, hon kommer att erövra världen!
ennuiEnnui.
Fina Emmy och jag gick i parallellklass under högstadiet. Inte visste jag då att hon var intresserad av exakt samma saker som jag: loppis, blåbärsglass och pyssel. Tur att hon har sin blogg så att jag kan följa henne i hennes vardag när hon renoverar sitt torp, hittar ljuva loppisfynd och bakar olika gottigheter. Grym smak har hon också!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Mina favoritbloggar

  1. Tack för tips! En fråga…hinner du leta efter nya spännande bloggar eller nöjer du dig med dina gamla godingar? Tycker själv att det snabbt blir så att man besöker de bloggar man alltid besöker. Därför är det alltid trevligt med bloggtips :)
    Kram!

    • Madeleine skriver:

      jag försöker att läsa allt jag kommer över men tyvärr finns inte tiden alltid där! men det är bra med bloglovin, för då är ju alla favoritbloggarna samlade och sedan kanske man hittar en ny favorit på vägen!

  2. Emmy skriver:

    Tack gullis! :-)

  3. amanda skriver:

    Fina bloggar! Läser också dessa, utom den om cupcakes, men får kika in där nu innan jag fyller år och ska ha födelsedagsfika!

  4. Elsa & Emma följer jag också! :)

  5. Maja skriver:

    Åh, toppenbloggar verkligen! Precis i min smak också :)

  6. Fredrika skriver:

    Kul med så mycket spännande bloggar!

  7. Ping: Bonjour world! | Emmas Vintage

  8. barbara skriver:

    Thanks for sharing these with us! Elsa is also one of my fav bloggers, i always look forward her post because she is so nice :)

Kommentera

