Herr Robert

3 Låt mig presentera min nya kärlek: Herr Robert! Han gillar melodikrysset och traditioner. Det blir ofta kaffe och kaka om man säger så. Inga nymodigheter här inte.
2Ja, jag har nog glömt att visa min nya radio som jag köpte till mig själv i present. Sånt man måste göra ibland. Skämma bort sig själv alltså.
1 Jag har suktat efter en Roberts radio så länge. Ni anar inte! Att välja färg var nog det svåraste beslutet men till slut landade det på den mint/pistage-gröna radion. Så nu har den gjort sig hemmastadd på fönsterhyllan i köket och så fort det ska bakas eller lagas mat så sätter jag på P3 och jag lyssnar på låtar som jag inte själv valt och olika dokumentärer. Radio är det nya!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Herr Robert

  1. Emma skriver:

    Men så avis man blev nu!

  2. Linnéa skriver:

    den är så himla fin! bra färgval!

  3. Aleksandra skriver:

    Vilken snygg radio!

  4. Lisa skriver:

    AAAH är allt jag har att säga. Har haft en Roberts Radio på min önskelista i typ hundra år… Fint färgval också!

Kommentera

