Blommor som aldrig vissnar

515013 41

Ni ville ju se hur resultatet blev när diademet sitter på och såhär blev det! Jag förväntar mig att blomkransen ska hålla i flera år så att jag kan ha den på midsommar, nyår och en helt vanlig vardag då man behöver piggas upp. Jag har till och med fått in lite beställningar. Är det någon mer som skulle vilja ha ett blomdiadem med antingen äkta blommor eller plastblommor? Då får ni skicka iväg ett mail till mig.
Translation: This is my homemade rose diadem. If you want to make your own flower diadem, you can find my DIY here!
Det här inlägget postades i Fina saker, Pyssel och dekorationer. Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Blommor som aldrig vissnar

  1. M. skriver:

    Så fint det ble! Og så fin du er, Madeleine :)

  2. Fredrika skriver:

    Åh så fint! Du ser ut som nån mystisk flicka ur nån gammal saga. Fint som snus.

  3. Lycke skriver:

    Jag tycker du ser helt underbar ut! fina fina du…

  4. kingemarson skriver:

    Så fint! Och så fin tjej =) Och HUR konserverar man en ros?? Jag fattar verkligen inte? Är helt fascinerad haha

  5. Emelie skriver:

    Fantastiskt fint! :)

  6. frokenkempe skriver:

    Men du fina! du är så himla härlig!

  7. madelein skriver:

    Vad fint det blev :-) Såg ditt första inlägg när du precis köpt dem men missade vad det skulle bli :-)

  8. Kari-Anne skriver:

    Så fin! Takk for inspirasjon!

  9. Linnéa skriver:

    vad tjusig du är! och himla fint pyssel! smart med konserverade rosor!

  10. Nina skriver:

    Ja! Äntligen fick vi se dem på=) Så himla ljuvligt det blev. Midsommar, tänker jag också direkt. Då måste du ju verkligen bära detta!!

  11. Lisa skriver:

    hade ju rätt. sötare än socker!

Kommentera

