Fredagstipset

                    

Glad fredag på er! Idag fyller min mamma år och det ska såklart firas med bravur. Imorgon ska det slappas och på söndag blir det middag med min bästa vän! Och inte nog med det: idag är det ju lönefredag och då måste jag tipsa er om Jumperfabrikens rea. Det är 70% rabatt på nästan allt från höstkollektionen. Jag har själv den vita jumpern med rund krage som ni kan se på första bilden. Men det finns även snygga klänningar, kjolar och såklart jumprar. Det är ju fortfarande vinter så då kan man passa på att vara flott och varm samtidigt! Skynda fynda!
Det här inlägget postades i Husmor ger tips. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Fredagstipset

  1. Nina skriver:

    Vilket bra tips! Jag har beställt en massa roligt där nu och är alldeles lycklig över det=)

  2. Emmy skriver:

    Hu, vilket tips. Jag kommer bli ruinerad. ;-)
    Hur är den där jumpern i storlek?

  3. Vicky skriver:

    åh gud … livsfarligt.

Kommentera

