Smaragdgrön älskling

6155

I min garderob finns en ny älskling, en smaragdgrön klänning från Maria Westerlind som är helt fantastisk! Jag har letat länge efter en fin klänning med den perfekta mörkgröna nyansen. Äntligen hittade jag den men den bästa modellen. Maria gör så otroligt fina klänningar, jag skulle helst vilja ha ett exemplar av varje! Man kan nästan tro att hennes kläder är vintage just för att snitten och designen är inspirerad från förr och kvalitén är fantastisk, precis som det var förr i tiden!
Och nu när inbjudningar till kommande dop och bröllopsfester börjar trilla in så kan jag känna mig helt lugn! För då vet jag att jag ska ha på mig denna pärlan! Eller smaragden då.
Det här inlägget postades i Klänningar. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Smaragdgrön älskling

  1. Ping: Bonjour Vintage | Maria Westerlind

  2. westerlindmaria skriver:

    Liebling Madeleine! Vad glad jag blir att se och läsa ditt fina inlägg. Tack fina du. Jag har även lagt ut det på min hemsida. Gå gärna in och titta. Vänliga hälsningar, Maria Westerlind

  3. sofia skriver:

    Supersnygg!!

  4. Du är söt som en karamell i den där pärlan till klänning :)

  5. Kajsa skriver:

    Så himla fin klänning, den passar dig perfekt.

Kommentera

