Vårklänningen

5 3 4 3

När jag var i Stockholm sist så hann jag med att besöka Vintage Love fair-mässan som ligger vid Telefonplan, mina gamla trakter! Det fanns hur många fina saker som helst, jag hittade bland annat en tjusig 50-talsklänning i siden. Tyvärr var den på var tok för dyr. Men skam den som ger sig, för när jag gick sista varvet så hittade jag världens finaste bomullsklänning med rosa små prickar. Klänningen var helt perfekt och jag betalade bara 350 kronor för den! Ett riktigt fynd för en klänning i bästa skick från 50-talet. Nu vill jag att det ska bli vår så jag kan ha på mig denna fina utan strumpbyxor och jacka. Tills dess har jag på mig den ändå, fast med varm kofta och tjocka kalasbyxor. Våga vägra tråkiga kläder när det är vinter!
Det här inlägget postades i Klänningar. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Vårklänningen

  1. sofia skriver:

    Alltså den där klänningen var verkligen HELT perfekt! Precis min smak!

  2. Evelina skriver:

    Superfin!!!

  3. Okej, älskar klänningen, men… Galgen! Jag har blivit besatt av galgar på sistone och måste få veta – är den målad, täckt med tyg, vart har du fått den osv? Avgudar!

  4. Linnéa skriver:

    supercharmig klänning du hittat!

  5. Kajsa skriver:

    Åh, så fin!

  6. Lisa skriver:

    Hur fin? Sötare än socker ju!

  7. Lindslay skriver:

    Vilken fin klänning!

Kommentera

