Alla hjärtans sugrör

16För ett tag sedan fick jag ett tips från en vän att affären TGR hade fått in fina papperssugrör! Självklart behövde jag undersöka saken och gick direkt till närmaste TGR-affär.
13När jag väl kom fram så fanns det sugrör med ränder på, i alla möjliga färger.
9Och det fanns sugrör med hjärtan på. Perfekt till Alla hjärtans dag tänker jag.
1Måste vara de finaste sugrören just nu och jag älskar att de har färgkombinationen rosa och gult. Kostar endast en tjuga per paket, fint som snus!
Det här inlägget postades i Husmor ger tips. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Alla hjärtans sugrör

  1. Kajsa skriver:

    Så fina sugrör! De gör mig sugen på gammal hederlig saft.

  2. Mikaela skriver:

    köpte också, så himla fina!

  3. Madryt skriver:

    Super-Duper site! I am loving it!! Will come back again. I am bookmarking your feeds also

  4. Lisa skriver:

    Tips tips! Jag köper papperssugrör från Etsy. Billigt och i typ all världens färger!

  5. Rakel skriver:

    Så fine sugerør! Jeg kjøper mine på Etsy, elsker å ha de i egen burk! :)

Kommentera

