Vardagsrummet

73 71 6970

Vi älskar att hänga i vårt vardagsrum. Det är här som vi läser tidningar, ritar, kollar på film och det är här som vi har alltid hamnar när vi har gäster. Och när jag är själv så placerar jag mig på soffan med ett varmt täcke på mig och en chokladask på magen, tänder en brasa i kakelugnen och läser gamla och nya tidningar och bara gottar mig. Kvalitetstid deluxe!
Jag måste ha de här stunderna, speciellt på helgerna. Det är då jag återhämtar mig och kroppen tar igen sig efter alla måsten och krav. Samlar kraft och inspiration. Kommer på blogginlägg som ska skrivas och pyssel som ska pysslas. Kommer på inbokade tider som jag kanske skulle ha glömt bort annars och dagdrömmer om fina saker. Det är viktigt att man får sina stunder då man ser till att inte göra ett skvatt!
Det här inlägget postades i Böcker och tidningar. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Vardagsrummet

  1. Linn skriver:

    Hej! Vart kan man hitta mattan(eller liknande)… Precis vad jag letar efter…:D

  2. Du har så sjukt bra smak!

  3. Verkligen viktigt med sånna stunder. Fantastiskt fina soffor förresten!

  4. Vicky skriver:

    älskar mattan och fåtöljen – och att båda passar så fint ihop fast dom är så olika! och här är förresten mina listsvar: http://vickys.se/?p=9169!
    puss.

  5. Nina skriver:

    Så fint ni har det! Förresten, den grå soffan… är det månne en sådan där yesterday från MIO? Jag har spanat på den ganska länge men aldrig kommit till att åka och provsitta. Om det är en sådan kanske du kan svara på om det är en skön soffa att hänga i eller inte=)?

    • Madeleine skriver:

      jajamän, visst är det en yesterday från mio. jag kan säga att den är sjukt skön att sitta i. ångrar inte en stund att vi köpte den! brukar somna i den till och med :)

  6. Lovisa Wallin skriver:

    Jag gillar verkligen mixen av den grafiska mattan mot vintage-sofforna! snyggt jobbat :)

Kommentera

