En rosteckning

madeleine-600

Jag har blivit avritad av den eminenta illustratören Anna Grundberg! Hon har utgått ifrån denna bilden där jag har mitt rosdiadem på mig. Jag känner mig både ärad och lycklig av att någon målar av mig och mina bilder. Det är ju en av de bästa presenterna man kan få. Så tack snälla Anna, du är en sann talang!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till En rosteckning

  1. Maja skriver:

    Fantastisk vackert!

  2. Vicky skriver:

    alltså! vackra du och duktiga hon. <3

  3. Synnebollen skriver:

    For et kompliment å bli tegnet! Så fin du er. Klem fra Paris!

  4. Lycke skriver:

    oj vad fint!!! och vilken ära som du säger. hon är verkligen begåvad..

    kramar Lycke

Kommentera

