Mumin på saftkalaset

3018

Nu ska ni få se vår nya Muminkaraff! Eftersom vi säljer den på mitt jobb så har jag spanat in just denna karaffen ett ganska bra tag. Men nu kände jag det var dags att slå till, den måste bara bli min! Och det är ju ingen hemlighet att jag är överförtjust i Muminsaker. Allt som har med Mumin att göra får komma in i vårt hem. Nu används den som vas till rosor, förvaring till sugrör och till saft och bullkalas! Dock inte samtidigt.
Det här inlägget postades i Fina saker, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Mumin på saftkalaset

  1. Åh så otroligt fin. ♥

  2. Åh var det du som vann de där glasen på Tradera? Galet vad jag ville ha dem. Avis!

  3. kingemarson skriver:

    Är också fullkomligt mumintokig! Har ärvt det efter min kära mor som toppar alla tokiga-mumin-listor =))

  4. muminmamman84 skriver:

    Galet fin!! Förstår att det inte gick att motstå den :) tack för en mycket inspirerande blogg!

  5. Svenja skriver:

    That is so cute. I just got my first moomin mug for Christmas and I love it.

  6. Den var riktigt gullig! Har ett gäng Muminmuggar!

  7. Fanny skriver:

    Vilken fin kanna! Mumin-porslin är fint, och din blogg också ^^

  8. Sanns skriver:

    Tycker också mumin vääldigt mycket! Har koppen i samma motiv. :) Det där motivet är inte min favorit direkt men fick koppen i present och allt mumin funkar ju såklart. :)

  9. Linn skriver:

    Åhh jag e också sugen på Muminprylar men hittar inga, har du några tips på var jag kan hitta nån? :)

  10. Men wow sicken tjusig! Vad avis jag är :)

  11. Lisa skriver:

    Åh. Äventyr! Har gett bort precis en likadan kanna till min bästis. Älskar den!

  12. Manne Gersby skriver:

    hvorfor skal man være fra Sverige jeg er fra Danmark og stor moomin fan har tattoveret hele mit ben med moomin jeg elsker dem .
    med venlig hilsen Manne .

Kommentera

