Stjärnfallsklänningen

71
I fredags spelade jag ju skivor i saluhallen och då hade jag på mig en fantastisk klänning från Maria Westerlind, som är en av de vackraste klänningarna jag någonsin skådat. Det var stjärnor över hela mig och underdelen hade vidd så det bara smällde om det! Precis så som det ska vara. Och att det är fickor i alla Marias klänningar är ett stort plus.

415560

Det var så otroligt kul att spela för det var ett tag sen nu. I somras för att vara exakt, då jag var dj på ett bröllop. Och i fredags var ni så många som kom fram och sa fina saker till mig. Jag tycker om er så himla mycket! Ni skulle bara veta. Och jag träffade en fin tjej som hade rosa hår precis som sockervadd. Amanda hette hon. Det är inta ofta man hittar fina tjejer med rosa hår här, det ska gudarna veta. Då gäller det att rycka tag och ge tusen komplimanger!

58

Apropå min klänning, det är den skönaste klänningen någonsin. Jag älskar den! Jag kommer att ha på mig den när alla vårkänslorna kommer, på alla vårkalas och vårpromenader. Det är jag och stjärnfallsklänningen nu.

40

Det här inlägget postades i Klänningar. Bokmärk permalänken.

28 kommentarer till Stjärnfallsklänningen

  1. Polkadotdays skriver:

    For en fantastisk fin kjole!

  2. Linnéa skriver:

    vilken fin klänning! och du är snygg som attan som alltid!

  3. kingemarson skriver:

    SÅ fin! Du ser helt underbar ut i den! =) Åh saknar Kalmar lite när du pratar om staden. Bodde där ett år och pluggade design. Finaste bästaste staden<3

  4. Moa skriver:

    Alltså stjärnor är verkligen finaste mönstret för tillfället!

  5. Evelina skriver:

    Alltså herregud vilken gullig en du är. Superfin klänning också!

  6. Vicky skriver:

    FIN FIN FIN. <333

  7. sofia skriver:

    Gud vilken helt otrolig klänning! AVIS!!

  8. felicia skriver:

    helt fantastiskt fin klänning!

  9. Ping: Shooting star dress | Maria Westerlind

  10. Lycke skriver:

    Ooh, helt fantastiskt fint! både klänningen och du..!

    kramar Lycke

  11. Hela Konkarongen skriver:

    Hur snygg som helst!

    /Karin

  12. Fina, fina du! Och underbar klänning!

  13. Emma skriver:

    Jättefin! Och fickor på klänningar är ju alldeles ypperligt.

  14. Fröken H skriver:

    Oj, en sån fin klänning! :) Stjärnor är verkligen urtjusigt och jag kan tänka mig att den där klänningen blir helt perfekt till våren!

Kommentera

