Instagram i mina händer

1429 27 26 2413 23 20 19 18 12 8

Det är viktigt att framkalla sin bilder ibland. Så att man inte glömmer bort hur det känns att hålla ett kort i handen och bara koncentrera sig på att titta på bilden. Och eftersom jag tar mycket kort med mobilen så bestämde jag mig för att framkalla mina Instagram-bilder! Det var hur enkelt som helst. Jag sparade ner bilderna som jag ville framkalla på min dator och laddade upp dem på Fujis hemsida med storleken 10×10 cm för att sedan skicka in en beställning! Kostade typ 0,85 kronor per foto och blev faktiskt inte alls så pixliga som jag trodde att de skulle bli. Såg att Isabelle och Regina hade gjort likadant. Sedan kan man förvara bilderna i ett fint kvadratiskt fotoalbum, sätta upp fotona på väggen som fotokonst eller bara ta fram när man behöver titta på något fint i sina hemliga gömmor. Dagens tips alltså!
Det här inlägget postades i Husmor ger tips. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Instagram i mina händer

  1. Sarah skriver:

    Bra tips! Har en kompis som framkallat instagrambilder från olika platser hon bott på och satt upp på väggen, fint tycker jag som lätt blir lite ”plats-nostalgisk”…

  2. Åh, perfekt! Ska spara det här inlägget så jag kommer ihåg det när jag får pengar nästa gång!

  3. kingemarson skriver:

    Åh, det där IKEA-lövet alltså<3 Så fint!

  4. Linnéa skriver:

    bra tips! måste göra det någon gång!

  5. sofia skriver:

    Söta. söta du! Tusen tack för finbloggningen om Mokkasin. Jag är lite sen att läsa men inte mindre hjärtligt tack för det! Och det där stjärnfallet till klänning, det var det vackraste! Herreguud så fint! Kram!!
    Psst! Jag har inte glömt det har bara varit så galet mycket…igen…

  6. Helly skriver:

    Fint! Måste göras känner jag, spara ner lite av alla de där bilderna som bara finns på datorn och telefonen. Men inte riktigt på riktigt.

  7. Cissi Par skriver:

    Åh vilken bra grej! Åh va jag vill göra det också! ;)

  8. Kajsa skriver:

    Jag har en massa Instagrambilder på väggen, himla fint!

  9. walkonwood skriver:

    Himla fint, bra tips! Så mycket trevligare och mer genuint med pappersprintar. Trevlig helg! /Erika

  10. Fredrik skriver:

    Hej! Om du vill slippa ladda över bilderna till datorn och direkt kunan framkalla bilder från Instagram kan du testa http://www.instabild.se. Du ansluter bara med ditt konto och får direkt möjlighet att välja ut vilka bilder du vill framkalla på massor av produkter :)

Kommentera

