En liten symaskin

210 7

Jag har bett min mamma att kolla efter fynd till mig när hon är ute och loppisfyndar. Hon har i princip fått en lista med saker som jag letar efter och jag har förklarat noggrant vad jag gillar. En sån sak är leksakssymaskiner, och turligt nog så  hittade hon en för 65 kronor. Loppislyckan på distans!
Det är något fint och nostalgiskt med mini-symaskiner. Just denna är batteridriven och går fint att använda om man nu skulle få för sig det. Så nu har jag en röd och en rosa, man kanske skulle starta en syjunta i miniatyr!
Det här inlägget postades i Barnrum. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till En liten symaskin

  1. Emelie skriver:

    Åh, jag har en liknande! :)

  2. Mikaela skriver:

    Åh, jisses så fin!!

  3. Frida skriver:

    Så väldans fin! Jag hade en minisymaskin som liten, minns jag nu,

  4. Fröken H skriver:

    Vad roligt! Jag drömde om att ha en sådan när jag var liten, men jag fick nöja mig med mammas stora.

  5. Linnéa skriver:

    så himla söt! den där hade jag inte tackat nej till!

  6. Stella skriver:

    men gudars så göllig! jag hade också en liten när jag var ganska liten, men den var i metal och man fick minnsan veva som en annan galning för att den skulle sy. ja, den hade liksom ett hjul på sidan. supersöt!

  7. frokenkempe skriver:

    Men vad fin!! Om du kommer på att du inte behöver tre kan jag alltid ta hand om en.. ;)

  8. Johanna skriver:

    Men så söt^^

Kommentera

