I min handväska

21 Nu ska vi ta en titt i min handväska! Innehållet i en väska känns både personligt och lite hemligt. Det är inte ofta man visar andra vad som finns i sin väska men ni ska minsann få se alltihop!
24Själva väskan kommer från Asos. I den bevarar jag mina viktigaste saker. Här ser ni min plånbok som jag fick av min pojkvän när jag fyllde år, min sminkväska, min mobil, min almanacka, mina nycklar med ett Eiffeltorn, min favoritparfym som heter Chanel Chance och min idébok plus penna. Idéboken måste jag ha med mig hela tiden och den är proppfull med idéer och drömmar.
19Almanackan är en favorit, från Frankie magazine.
18Min sminkväska är gjord av sammet, kommer från Face Stockholm och är såklart rödaste röd! Innehållet i den kan ni få se en annan gång.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till I min handväska

  1. Oda skriver:

    trevligt!

  2. Frida skriver:

    Facsinerad över att ordningen! I min handväska är det kaos :-) (Jag kanske är en kaosmänniska!) Har samma parfym, heeelt underbar!

  3. Melinda skriver:

    Trevligt att få se detta! :)

  4. frokengrundstrom skriver:

    En väldigt fin och välorganiserad handväska såsom man borde ha det, tyvärr är min väska rena motsatsen och svämmar mest över av gamla kvitton. Men nu kanske jag får tummen ur och gör något åt saken. :)

  5. Ina den Fina skriver:

    Men din handväska med den söta kanten, vart kommer den ifrån? Så söt! Kram från Ystad

  6. Vicky skriver:

    älskar blomkanten på väskan! och frankie-kalendern såklart, ligger en likadan i min väska. <3

  7. amanda skriver:

    Finaste handväskan och finaste innehållet!

Kommentera

