Jag behöver er hjälp!

Hemma hos Vintageprylar.
Hemma hos Emma Sundh.
Hemma hos Julia Langwagen.
Hemma hos Underbara Clara.
Hemma hos Elsa Billgren.
Hemma hos Sandra Beijer.
Nu har jag hälsat på hos fler kända bloggare för att att göra ett ”Hemma hos” och se hur de bor. Elsa Billgren, Julia Langwagen, Vintageprylar, Emmas Vintage, Niotillfem och Underbara Clara är några exempel på fina bloggare som har fått visa upp sina hem och svarat på utvalda frågor om inspiration och inredning.
Men nu skulle jag behöva er hjälp! Har du något tips på vem du vill att jag ska hälsa på nästa gång? Någon som har ett inspirerande hem och som du alltid undrat vart den där mattan kommer ifrån och vart de hittar sin inspiration? Då har ni chansen! Ge mig alla tips ni kommer på, vem ska jag hälsa på nästa gång?
Det här inlägget postades i Hemma hos. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Jag behöver er hjälp!

  1. Karin skriver:

    Mokkasin tycker jag! Hon bor ju så härligt

  2. Elise skriver:

    Karolines vintage, såklart!

  3. Susanna skriver:

    Onekligen-Lisa Bjärbo!

  4. betterpink skriver:

    Håller med Elise, Karolines vintage ja!

  5. Åh, Sofia Byström! Hon verkar bo jättefint och har själv gjort något liknande som ett skolprojekt, så det skulle vara jättespännande att få se hur hon själv bor!

  6. clara skriver:

    kärleksillusioner? illusioner.devote.se

  7. Kom hem till mig vetja! :)

  8. Sanna skriver:

    Jag skulle vilja se en mer tydlig bild av hur du har det hemma

  9. Linn skriver:

    Fru silver, karolines vintage, le petit chien:)

  10. Martina skriver:

    Lisa Bjärbo – Onekligen!!!

  11. Anna J skriver:

    hejregina.blogspot.se
    upthewoodenhills.blogspot.se
    och på instagram ”vackrasaker”
    Din blogg är så fin!!

  12. mildamalin! skriver:

    kom och hälsa på hos mig! :)

  13. Karins trattoria skriver:

    Jag ska vara så oförskämd och säga att du borde hälsa på hemma hos oss… Vi driver en vintagebutik som säljer vintagekläder från Paris och lever i ett hus från 1909 på västkusten. Det hänger vackra klänningar från 30-talets Paris överallt, en härlig krock med vår retroinredning, teakhyllor, kryddhyllor från 50-talet och mormors hemvävda trasmattor… Kram Karin

  14. Karin skriver:

    Hej, tänkte komma med ett annat tips: din blogg laggar väldigt mkt i scrollningen. Inte stött på det någon annan stans men så fort jag klicka mig in här så hackar och fastnar det. Kan vara värt att kolla upp :)

  15. Mia Kinoko http://mia-kinoko.blogspot.se/
    Emmelita http://emmelitasvintageandcats.blogspot.se/
    Ennui http://ennui.blogg.se/

    Sen får du gärna komma hem till mig när vi är lite mer klara :)

  16. Hej Regina och Hallonsemla röstar jag på :)

Kommentera

