Fråga vad ni vill!

Eftersom ni har blivit så många som läser här på bloggen nu så tänkte jag att det är på sin plats att anordna en frågestund. Ni får fråga vad ni vill, allt mellan himmel och jord, så ska jag göra mitt bästa att svara på era finurliga frågor i ett annat inlägg. Ni kanske alltid har undrat hur gammal jag är, hur det går till när vi hyr våra torp, mina bästa loppistips, hur jag redigerar mina foton, vad jag jobbar med eller något annat som ni har klurat på. Det är bara att fråga på! Och så passar jag på att önska er en härlig vårig helg med mycket sol och fika. Puss!
Translation: It´s question time! Is it something you want to know about me? Now you have your chance to ask!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Fråga vad ni vill!

  1. Hej! Är en ganska ny bloggläsare så jag frågar säkert saker som många andra vet, men here we go:
    1) Kan du inte berätta mer om din inredningsfilosofi?
    2) Jobbar du? Med vad? Jobbar din man?
    3) Vilka bloggar om inredning följer du?
    4) Hur tar du dina fina outfit-bilder?
    5) Brukar du retuschera dina bilder? Hur gör du då?

  2. Johanna skriver:

    Hej! Kul med frågestund! Vet att jag frågade detta nån annan gång men tror inte jag fick svar. Jag undrar hur du och din kille träffades och så undrar jag om vi kan få se bilder från när du var tonåring? Undrar också hur man gör för att hinna med både jobb, fritid och barn?? Jag tycker det verkar så omöjligt att få tid med sig själv och det man vill göra, alltså, man vill ju vara med sitt barn, det fattar jag. Men ibland vill man väl göra saker själv? Vad gör du när du är helt ensam tex? Om du är det nån gång.

  3. Nathalie skriver:

    Hej! Har följt din blogg ett tag nu (sedan du la upp inlägget om den röda klänningen du ville sälja)
    vill bara säga att du är fantastisk och att jag hoppas jag med fortsätter ha gnistan i mitt liv även när jag skaffar barn & blir äldre.

    mina frågor är:
    1. Vad gick du för linje på gymnasiet?
    2. Har du dj:at på midsommarfestivalen någon gång?! Kan de ha varit dig jag dansade till?!
    3. Ingen fråga utan bara rå älskar din blogg.

  4. fridasofias skriver:

    Jag är också ny läsare och undrar var du helst köper dina kläder?

  5. Maja skriver:

    Bästaste bästaste!

    Jag undrar vad har för kamera?
    Har du någon favoritfilm/tv-program?
    Har du tänkt på att ge ut en bok någon gång?

    Tack för en finfin blogg!

    /Maja

  6. Evelina skriver:

    Då undrar jag om du kan göra en Paris-guide?

  7. Hej! Jag har följt dig ett litet tag nu, och du har säkert nämnt det vid flera tillfällen, men jag tycks ha glömt.. så min fråga är, vart och hur bor du? Tycker din inredningsstil är så fin också, så du får gärna berätta mer om den, om du har någon speciell tanke eller hittar inspiration på något speciellt ställe eller så :)

  8. Anna skriver:

    Hej! Jag undrar två saker (uppdelat i fyra frågor).
    Vad har du för kamera och objektiv? Vilka är dina bästa fototips?
    Hur ser dina smink- och hudvårdsrutiner ut? Har du nå tips på några bra smink- och hudvårdsprodukter?

  9. A Åh! skriver:

    Jag undrar lite över allt. Hur ditt liv sett ut, hur du och din kille träffades, vad ni gjorde i Sthlm, när och varför ni flyttade tillbaka till Kalmar och hur du trivs att bo i en mindre stad. Jag är ganska ny på bloggen så vet liksom inte så mycket :)

  10. Lisen skriver:

    Hej, jag undrar egentligen ingenting. Men om jag måste så vill jag undra om du halkat något i vinter? Och om du isåfall fick några blåmärken? (Det fick jag)

  11. majsan skriver:

    Då är jag nyfiken i en strut! Du var juh i Sthlm och hälsade på hos Emmas Vintage, Silversaga, Volang och Vintageprylar. Vad har ni i görningen? Spännande!

  12. whitemaskgirl skriver:

    Kul med frågestund. Eftersom jag är själv mamma frågar jag detta: Vad är det absolut bästa man kan göra med sitt barn? (Typ pyssla, åka på helgutflykt osv)

  13. Felicia skriver:

    dina bästa London-tips?

    kram

Kommentera

