Fina ord från er

Jag vill tacka alla er som läser, skriver kommentarer och skickar underbara mail. Det är ni som gör det hundra gånger roligare att blogga. För vad vore egentligen en tidning utan läsare, ett tv-program utan tittare och en blogg utan er. Jag uppskattar er så himla mycket och det gör mig glad när ni uppskattar det jag gör. Så därför vill jag lyfta fram tre fina mail som jag har fått de senaste veckorna: Karin, Frida och Anonym. Tack för att ni finns!
1. Hej! Jag vill bara tacka för all den inspiration som Bonjour Vintage ger mig! Mitt liv kretsar inte kring design och vintageprylar utan jag pysslat med annat, men dina fina saker och pastellfärger lyser verkligen upp den gråa vardagen. Hoppas du fortsätter som du gör!
Kram Karin 
2. Jag känner inte dig men jag måste bara berätta om hur mycket jag tycker om dig. Du verkar vara en så himla fin, ödmjuk och fantastisk person. En sådan som man önskar att man kände, att man hade som vän och som man delade alla möjliga hemligheter med. Jag vill bara att du ska veta att du är omtyckt och uppskattad. Tack för att jag får känna dig på håll!
Anonym Nätkärlek
3. Din blogg är så bra! Jag kände att det var dags att maila och informera dig om denna nyhet. Jag älskar bloggen och får sådan inspiration av den. Sluta aldrig blogga för du gör det fantastiskt.
Fridah Jönsson
Translation: Thank you for reading my blog and thank you for all nice comments and mails <3
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Fina ord från er

  1. Ina den Fina skriver:

    Jag kan inte göra annat än instämma, du har en fantastisk blogg som man kan drunkna i! hihi. Kram från Ystad

  2. Fridah skriver:

    Amen hurra! Bra bloggare förtjänar bra kommentarer, SÅ ÄRE BA!

  3. amanda skriver:

    Jag instämmer, du har en himla fin blogg och verkar vara en trevlig tjej! :)

  4. Sahra skriver:

    Tack för att du är en så stor inspirationskälla!

  5. Vicky skriver:

    mitt i prick! kram fina.

  6. Cecilia skriver:

    Åh Madde.
    Jag har känt dig så länge och du har från första stund vi sågs i sjuan där i keyboardrummet har du ALLTID inspirerat mig!
    Det du gör, gör du med stor entusiasm och engagemang och det är härligt.
    Du tänker så fint i bilder och i ditt huvud måste det verkligen vara vackert. Tack för all inspiration från din blogg. Jag älskar den och allt det fina!

    Kram Cecilia (eller Cissi).

    • Madeleine skriver:

      Åh så himla fint skrivet Cissi! Så glad du gör mig, du skulle bara veta! Du inspirerar mig också och har alltid gjort. Jag tycker så himla mycket om dig! Kramar!

Kommentera

