I mitt sovrum

3411 9
I mitt sovrum hänger inte bara en, utan två roskransar, som bara väntar på att få användas i sommar. Alltid bra att ha om man skulle ha en dålig hårdag eller om locktången krisar. Kunde inte låta bli att göra ett till diadem, denna gången med plastrosor. Visst ser de ändå rätt äkta ut? Jämför med de röda rosorna som faktiskt är äkta men konserverade. Blomkransarna är så fina att titta på så de får mer än gärna hänga framme vid mitt sminkbord och påminna som midsommarafton.
Translation: I have two rose diadems now, one with red roses and one with pink roses, that hangs on my dressing table and reminds me of the summer.
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till I mitt sovrum

  1. Sarah skriver:

    Blev ju jättefint! Så levande med lite grönt runt omkring också. Känner att jag kanske måste investera i en limpistol ;)

    /Sarah

  2. Ina den Fina skriver:

    Konserverade rosor? det har jag aldrig hört om, kan du inte berätta mer? Står de sig för evig på så vis? Kan man göra själv? *massa frågor* Kram från Ystad

  3. sofia skriver:

    Ååhh kaan du inte göra en tutorial?

  4. June skriver:

    Så fine blomsterkranser!

  5. Frida skriver:

    Blir säkert jättefina att ha till sommaren!

Kommentera

