Hej världens finaste hjärtskor

1516242019
Jag har fått hem världens finaste hjärtskor! De är så snygga att jag nästan smäller av. Hjärtan på skor alltså, världens bästa grej. Jag har suktat efter ett par röda träskor så länge, och genom ett samarbete med Swedish Hasbeens så fick jag välja ett favoritpar! Hjärtskorna fanns i alla möjliga färger men rött kändes helt rätt. Passar till allt och kommer att lysa upp mina fötter så fort isen har försvunnit. Deras vårkollektion är förresten helt fantastisk, så ni måste bara gå in och kolla deras hemsida och titta på alla vackra vårskor. Har ni någon favorit?

Translation: Say hello to my new Heart-shoes from Swedish Hasbeens!

Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Hej världens finaste hjärtskor

  1. Emelie skriver:

    Sjukligt fina skor alltså!

  2. Sjukt tjusiga! Vill alltid ha alla deras skor, men har som student aldrig haft råd att köpa några… men någon gång måste det ju bli av.

  3. Frida skriver:

    Men åh! Jag vill HA!

  4. Alexandra skriver:

    Jattefina!! och sota bilder ocksa for den delen!

  5. Vicky skriver:

    supertjusiga <33 lite som dina rosdiadem, fast på fötterna.

  6. Men åh vilka fina bilder! Jag blev faktiskt tusen gånger mer sugen av att titta på dem.

  7. Sarah skriver:

    Helt klart de finaste i nya kollektionen! Jag kunde bara inte låta bli att köpa ett par när de kom. Hoppas våren kommer fort nu så att vi får använda dem!

    /Sarah

  8. Ina den Fina skriver:

    underbara, ska kika in på sajten och se vad de har för jag känner ett akut behov av ett par fräsiga träskor just nu! Kram från Ystad

  9. Carina skriver:

    Jättefina men tokdyra. 1600 spänn för ett par trätofflor. Dra mig baklänges!
    Finacarina

  10. whitemaskgirl skriver:

    Underbara, och även fast de är lite dyra tänker jag att de är kvalité. Gjorda för att hålla i mer än en säsong. Kanske du har tur, och trippar fortfarande runt med fina hjärtan på fötterna om 10 år? Vem vet. :)

  11. Jättefina skor, själv faller jag också jämt för röda skor och röda väskor, kappor, klänningar. Vilket blir lite för mycket ibland…. Det är ju så snyggt med röda skor och svart klänning men jag trivs inte i svart. Jag kan tipsa om Nybrotoffeln, där kan man specialbeställa snygga träskor för en tredjedel av priset i vilken färg som helst. Själv har jag guldfärgade skor därifrån som jag har på jobbet som barnmorska på en förlossningsavdelning. Jag tyckte att det passade med finskor på ett sånt jobb och är så nöjd med dem. //Sanna

Kommentera

