Vårblommorna

2

Idag kom snön tillbaka. Som ett brev på posten. Jag som började drömma om en tidig vår. Snö på bilar, snö på gator, snö på hus och snö på mig. Det enda som kan hålla hoppet uppe just nu är vårblommor i överflöd! Tulpaner och videkissar är så fint tillsammans och livar upp vårt matbord i vardagsrummet. Jag älskar videkissar! Jag önskar att jag hade en klänning endast gjort av videkissar, det skulle bli det lenaste plagget någonsin.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vårblommorna

  1. amanda skriver:

    Så himla fint! Älskar den där kannan!

  2. Linnéa skriver:

    haha, klänning av videkissar, det skulle vara något!

  3. fridasofias skriver:

    Här uppe är det ju ännu tidigt att önska vår, men jag gör det ändå! I veckan har vi vaknat till flera decimeter snö eller -25 grader på morgonen. Längtar efter värme nu!!

  4. Garite skriver:

    Reblogged this on GARITE.

  5. Elin skriver:

    Oj, så fint det blev att blanda videung och tulpaner! Det härmar jag gärna någon gång :) jag fick själv en mer klassisk blåbärsris/tulpan-blandning häromdagen – fint det med! http://patomtebogatan.blogspot.se/2013/03/tack-tulpaner_15.html om du vill titta. Trevlig helg!

  6. fleurpetit skriver:

    Oh längtar tills man får gå ut och plocka egna blommor, kvistar, allt som naturen har att erbjuda! :)

Kommentera

