Paulina, en klänning att bli kär i

10 11- 12

Att hitta nyproducerade klänningar som har den perfekta 50-talsmodellen och håller kvalitén är ett svårt uppdrag. Men denna klänningen har verkligen allt! Märket är självfallet Maria Westerlind, och som jag har nämt tidigare så känns alla hennes kläder som äkta vintage, just för att standarden är så hög. Klänningen heter Paulina och är helt perfekt till alla student- och examensfester som kommer snart. Jag har ju både studenten och examen bakom mig, men firar livet i fina klänningar mest hela tiden!
Det här inlägget postades i Klänningar. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Paulina, en klänning att bli kär i

  1. Underbar blott och bart!

  2. whitemaskgirl skriver:

    Vilken härlig klänning. Passar nog bra till sommarvärmen.

  3. kaylovesvintage skriver:

    love the dress, the colors are amazing

  4. Vicky skriver:

    UN.DER.BAR.

  5. Frida skriver:

    Ojoj, så tjusigt!! Jag som ska på bröllop i sommar måste ju införskaffa mig en finklänning. Känns som jag vet vart jag ska börja leta nu då :).

  6. fridasofias skriver:

    Superfina! Men alldeles för dyra för en annans plånbok :-/

  7. westerlindmaria skriver:

    Madeleine så fin du är och tack för alla kommentarer. Mina klänningar kostar mer men det är för att de produceras i liten skala i Europa i Europeiska tyger. Inget barnarbete, finaste kvalitéerna och jag tänker på miljön i alla mina beslut. Jag syr mina plagg i Portugal och detta tyget är från Frankrike. Tanken med mina plagg är att man sparar dom för alltid. Det är plagg man blir förälskade i, en investering till sig själv. En klänning som håller design-mässigt hur länge som helst då de är så tidlösa.
    Tack,
    Maria Westerlind

  8. Fröken H skriver:

    Snygg klänning! Verkligen en att bli kär i, i dubbel bemärkelse. Skulle inte tacka nej till att bära den en vårdag när man är nyförälskad i en gammal kärlek :)

  9. Fredrika skriver:

    Ohh så söt! La precis ut ett inlägg med en klänning jag håller på att sy för tillfället. De påminner lite om varandra.

Kommentera

