Helgens bestyr

29 22
Det har varit en fullspäckad helg! I fredags hade jag ett vintagemöte på Kullzénska med två fina jäntor, Anna och Nicole, som har något alldeles fantastisk på gång. Jag är så glad att jag får vara en del av deras projekt. Mer om det senare! I lördags var jag, mamma och mini på promenad genom stan, jag fikade med en fin vän, åt cupcakes och drack finkaffe. Lite senare på dagen var jag och mamma på vernissage för utställningen Kunglig Vintage på Slottet. En mycket flott tillställning med otroligt vackra klänningar. Jag tog massa bilder så det ska ni få se mer av nästa vecka. Efter vernissagen gick jag och mamma till närmaste italienska hak för att äta vegetarisk pizza och dricka vin. Idag har vi söndagsmyst mest hela dagen och haft släktmiddag med Jonas familj. Himla bra helg alltså!
Det har även blivit en hel del påskgodis och påskpyssel. Imorgon ska ni få en DIY på ett fint påskpyssel som du kan göra till dig själv eller någon annan som gillar godis!
Det här inlägget postades i Bakverk och sött, Inspiration. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Helgens bestyr

  1. Linnéa skriver:

    det låter som en spännande utställning. ska bli kul att få se bilder från den!

  2. Lisa skriver:

    Härlig helg! Puss

Kommentera

