Så fint jag vill

Enfredag enfredag5 frukost helgfrukost3 k_ket1 k_rsb_rsblom5 pallesrum3 pysslar9 smoothie storebror v_r3 v_ren7Foto: Nanna/Så fint jag vill.
Jag har en ny bloggkärlek. Det är en blogg som får mig att tänka tillbaka på Fröken Ö. Det är en blogg som handlar om livets ljuva vardag. Jag kommer inte ihåg hur jag hittade till Så fint jag vill, men jag kommer ihåg att jag gillade bloggen från första stund och la in den ditekt på bloglovin, som jag så ofta gör när jag hittar en fin blogg. Det var meningen. Så jag läste och tittade förundrades, glodde på alla fina bilder på det vackra hemmet och läste alla vackra ord. Det är poetiskt och det är pyssligt och det är pastelligt. Jag känner igen mig i alla bilder och det handlar om barn, inredning, frukostar, fina förpackningar och många bilder är tagna med fågelperspektiv, det bästa perspektivet. Åh, det är verkligen en blogg att bli kär i. Och det är precis så. Det blir så fint man vill.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Så fint jag vill

  1. Lisa skriver:

    Såfintjagvill är verkligen en finblogg!

  2. Nanna skriver:

    men wow! Så vackert du beskriver mitt…. tack tack snälla! Gjorde mig glad förvånad och rörd att hitta in här och se glimtar från min både vackra och röriga vardag.
    //Nanna

  3. En av mina nya favoriter också!

  4. Garite skriver:

    Reblogged this on GARITE.

  5. Åh! Jag tycker också om den och namnet är så härligt. Så fint jag vill! Stor kram!

Kommentera

