Mönsterburkarna

3 9

Äntligen har Ferm living-burkarna fått följa med oss hem! Och de passar ganska bra i vårt hem, eller vad tycker ni? Harlequin och trianglar är mina bästa mönster och att få till de mönsterna på kakburkar är nästintill genialiskt. Jag gillar färgerna på locken också, mintblå och pastellrosa. Lovely! Alice i Underlandet måste ändå vara den bästa inspirationen någonsin. Så nu ska jag bara hitta en plats till burkarna. Ska de vara sovrummet, köket eller barnkammaren? Fortsättning följer.
Det här inlägget postades i Fina saker, Inspiration. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Mönsterburkarna

  1. Lisa skriver:

    Så fina!

  2. Ja de var verkligen finfina!

  3. Hej hopp! Vinkar lite och låter hälsa att jag just nu håller på att läsa hela din blogg, från början till slut. En liten stalker är vad jag är. Jajjamen. Tycker du har så sjukt bra smak nämligen att jag nästan avlider. Ha det fint!

  4. fint att vi har samma smak alltså! har kollat på Ferm Living sedan du nämnde det för något tag sedan. fastnade kanske främst (förutom de här burkarna förstås) för inredningen till barnkammare. är ju inte aktuellt nu precis för min del, men grymt med inspiration liksom. tackar för det alltså!

  5. Ping: La tendencia que vino para quedarse |

Kommentera

