Den blommiga brickan

36När jag var på loppis sist så hittade jag en fin bricka med blommor på. Jag älskar verkligen mönster och hittar ofta inspirerande mönster när jag är ute och loppisfyndar. Jag gillar att brickan känns så retro och färgglad och jag tänker att den ska användas flitigt i torpet i sommar.
33Brickan kostade endast 30 pix och köptes i en loppisbod i Kalmar. Det är många som har frågat mig om loppistips. Det är nog dags att att göra en stor loppisguide med de allra bästa fyndställena, eller vad tror ni?
Det här inlägget postades i Loppis. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Den blommiga brickan

  1. Camilla Sandmark skriver:

    Det skulle vara spännande och kanske också om det finns bra loppisar på nätet för oss som inte kan åka runt till alla spännande ställen!

  2. fridasofias skriver:

    Ja, det vill vi ha!

  3. Ina den Fina skriver:

    Ja!Ja! Loppistips är alltid bra att få :) Kram från Ystad

  4. Jessica skriver:

    Åh, ja tack till loppistips! (Och brickor finns det oändligt många fina av känner jag.)

  5. Ida skriver:

    Fantastisk bricka! Och ja till loppistips!

  6. Garite skriver:

    Reblogged this on GARITE.

  7. Nina skriver:

    JA! Loppisguider är högst älskade i min värld. Go for it! Please!!!

Kommentera

