Pastelldrömmen med fluffig tyll

H&M Collection 1

För några dagar sedan så släpptes den hypade kollektionen Conscious Exclusive Collection från H&M. Det är en festkollektion bestående av flera plagg som är tillverkad av ekologiska och återvunna material. Här kan du se hela kollektionen. Jag gillar att H&M har börjat tänka mer ekologiskt när de producerar sina kläder. Nästan allt tog slut på bara några timmar men jag lyckades klicka hem den här ljuva tyllklänningen! Visst är den helt underbar?
Mina vänner undrar när jag ha på mig klänningen, och helt ärligt så har jag ingen aning och jag gillar den känslan! Den kanske bara får hänga på väggen och se ut som en konstverk. Eller så har jag på mig den när jag ska gå på min brors bröllop i sommar. Eller så tar jag på mig den en helt vanlig söndag för att strosa runt, kolla på serier i soffan och dricker te. Bara en sån sak!
Det här inlägget postades i Klänningar och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pastelldrömmen med fluffig tyll

  1. Vilken lyx med en sån klänning! Ser säkert helt fantastiskt ut, både på och på väggen.

  2. Kajsa skriver:

    Verkligen underbar klänning!

  3. Jenny Olofsson skriver:

    Du gjorde helt rätt i att köpa den klänningen. Man har rätt att lyxa till det i vardagen! Höjden utav fredagsmys <3

Kommentera

