När vi möter sommaren

50
Det känns som att det är så himla långt kvar till sommaren. Men det är april nu och sedan är det maj och då är inte våren längre inställd utan då är det verkligen varmt ute och vi kan slänga strumpbyxorna och vinterjackan. Frihet! Och jag vet vad jag ska ha på mig på när det händer. Klänningen Flora kommer från Jumperfabriken och är helt perfekt. Med marinblå botten och vita prickar och ett skärp som man knyter med en rosett i midjan.
56
Jag kommer att matcha klänningen med en sjömanskofta, marinblå med vita kanter, även den från Jumperfabriken. Till det kommer jag ibland att ha på mig ett rosdiadem som jag har gjort själv och ibland har jag en röd rosett i håret.
26
På fötterna blir det ett par röda träskor från Swedish Hasbeens och på axeln hänger en tygväska med den ljuvaste texten någonsin. We´d seen each other in a dream. Det är som att det handlar om mig och sommaren.
29
Det här inlägget postades i Inspiration, Klänningar. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till När vi möter sommaren

  1. Snygg framtidsdröm :) Så snyggt med mattan i botten. Drömmer här på min sida av internet också, ska det inte bli varmt snart så jag kan ha på mig allt jag gillar mest?

  2. Beatrice skriver:

    Åh, så fint! Älskar prickigt, det är så mjukt men ändå så mycket power i typ!

  3. petra skriver:

    Nu blev man ju nyfiken på var du hittat tygpåsen? Jättefin osv!

  4. Marint, prickigt och rött är en sån härlig kombination! Blir ljuvligt att bära när våren går över till sommar.

    Tack för all inspiration du ger! :)
    Kram Hanna

  5. La Donna Jonna skriver:

    Fantastiskt fin sommaroutfit! Längtar också ihjäl mig!!

  6. Malin Aurora skriver:

    Åhh prickigt alltså<3

  7. Fröken H skriver:

    Längtar, längtar, längtar till våren (och sommaren)! Tror du kommer bli superfin i kombon ovan :)

Kommentera

