Stockholmtrippen

cbac6426a1b311e29e1622000a9d0ec7_73288094aa2b611e29da122000a9e28e0_7

Hej på er! Nu har jag varit i Stockholm en sväng för att besöka mina vänner och för att gå på releasebokfesten för Vintageparty. Det har varit så himla roligt! Såhär såg jag ut; med sjömansklänning från Lindex, prickig tröja från Fred Perry och en nyköpt krage från Cos. Och mer bilder ska ni få se imorgon! Vi ses då.
Det här inlägget postades i Klänningar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Stockholmtrippen

  1. whitemaskgirl skriver:

    Vad fin du är. Och jag köpte boken, jättefina bilder där med!

  2. Vicky skriver:

    söta du! det var så himla fint att se dig. KRAM

  3. Har läst andras blogginlägg om festen. Verkade vara en rolig tillställning :)

  4. Ina den Fina skriver:

    Fred perry har fått in så många söta blusar nu och mycket prickigt, jag älskar dem! Kram från Ystad

Kommentera

