Lördagsbestyr

916 15 14 13 11 10

Idag har vi hunnit med en barnteater om en zebra, ett besök på biblioteket för att låna lite böcker och inköp av lördagsgodis. Mums. Har inte hunnit lägga upp bilderna från onsdagens bokfest men förhoppningsvis kommer de upp imorgon. Livet som stressad mamma. Det är så mycket man ska hinna med, men min dotter måste alltid prioriteras först. Hoppas att ni förstår. Och med det sagt önskar jag er en fantastisk lördag! Jag bjuder på lite bilder från barnrummet; mönsterburkar, pompoms, kuddar men stjärnfall och en rosa Fjällräven-väska. Sånt som är fint.
Det här inlägget postades i Barnrum. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Lördagsbestyr

  1. Vilket härligt barnrum ni har hemma hos er!

    Hoppas ni får en skön söndag. :)
    /Hanna

  2. Fina Frun skriver:

    Sådant som är väldigt fint :)
    Klart att det viktigaste prioriteras och inget är viktigare än barnen!

  3. Kajsa skriver:

    Så himla fint rum det där är!

  4. frupastell skriver:

    Så fint ni har målat sängen. Något att tänka på när jag nu står och funderar över vår lilla frökens.

  5. Nanna skriver:

    Just precis så. Fint! Och klart att barnen kommer först. Sen kan man ju tänka också att man blir en gladare mamma om man gör sånt man tycker är kul (så tänker jag när jag flänger runt med kameran ibland när barnen är med…)

Kommentera

