Konst på en tråd

Finaste Drömma-Lotta håller i en tävling just nu. Men inte vilken tävling som helst, utan en alldeles förträfflig tävling där man kan vinna den vackraste vimpeln jag någonsin har skådat. Eller jag kallar det istället för konst på en tråd för det känns som att det är så mycket mer än en vimpel! De drömska djur-illustrationerna heter Furry Friends och är gjorda av Jennie Ekström, som är en begåvad illustratör som du ska ha ett extra öga på.
Nåväl, min dröm vore att vinna denna fina vimpeln, jag vet exakt i vilket rum jag skulle ha den! Djurkompisarna levereras även i en vacker låda med prassligt silkespapper. Man har alltså alla skäl i världen att vara med och tävla, gör ni det också här!
Det här inlägget postades i Husmor ger tips, Pyssel och dekorationer, Tävling. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Konst på en tråd

  1. whitemaskgirl skriver:

    Vilken fin vimpel. En sådan borde du ha hemma!

  2. Rafa Ribeiro skriver:

    Charming illustrationer <3

Kommentera

