Ett paket med mitt namn

3För ett tag sedan så fick jag ett sött paket i brevlådan. Det var paketerat i brunt presentpapper med färgat snöre och det stod Madeleine på det. Någon med bra smak hann jag tänka.
1Och när jag öppnade paketet så fanns det en alldeles förträfflig klänning med prickar och rosett och hela alltet! Hur fin som helst. Men det var inget kort, ingen avsändare, ingenting. Jag vet helt enkelt inte vem som har skickat klänningen till mig! Är det en bloggläsare? En kompis? En hemlig beundrare? Vem är du isåfall? Hör av dig! Men om du vill vara anonym så vill jag bara säga: tack så himla mycket!
2
Det här inlägget postades i Klänningar. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Ett paket med mitt namn

  1. Men vilken drömpresent!!!?!?! Lyckliga du!

  2. Emma skriver:

    Gu’ så spännande! Mer sånt! Hade ju blivit döglad om nån började lägga klänningar i min brevlåda.

  3. Frida skriver:

    Vi fick en liknande present när vår dotter föddes! Men en nyfiken som mig kunde inte släppa vem det kunde varit som lagt det där. Vi fick inte veta det heller… så jag undrar fortfarande.

  4. Vicky skriver:

    vilka underbara människor det finns!

  5. Fröken H skriver:

    Men vilken trevlig present! Hoppas personen som lämnade paketet läser inlägget så de vet att du är tacksam :)

  6. Charlie Cramer skriver:

    För ett tag sedan skickade jag skickade jag en present till en bloggerska. Hon tog presenten helt fel och i kommentarerna haglade orden om att jag var psykopat och sjuk och allt möjligt!

Kommentera

