Favoriter på Instagram

weusedtodanceWeusedtodance.
Åh jag har så många favoriter på Instagram. Blir helt tokig av allt fint som kommer upp i den där appen alltså. Här har jag listat mina bästa Instagrammare. Det är två fransyskor, det är en danska, det är en norska, det är tre svenskor och det är en amerikanska. Det är smörgåsar, det är palmer och det är sockervaddshår. Och det är precis så som jag gillar det! Här ser ni min vän Emmas Instagram-bilder. Hon borde ha 10 000 gånger fler följare än vad hon har idag, för hennes bilder är magiska! Hon lyckas liksom fånga det där lugna och stilla och det blir alltid så magiska och harmoniska bilder.
jesussauvageJeussauvage.
En av mina bästa inspirationskällor! Pastellfärger, fågelperspektiv och franska bakelser. En fransyska som vet hur man ska styla.
finedageFine dage.
En danska som har bra smak och som älskar Sverige och loppis. Som älskar gammalt porslin, snygga förpackningar retro-dockvagnar och våfflor. Och jag älskar henne!
idafroskIdafrosk.
Alltså Ida Frosk! Favoriten nummer ett! Gör konstverk av smörgåsar. Hon gör det sjukt snyggt och det får gärna vara nyttigt. Hennes snygga mackor har blivit uppmärksammad både på TV och i tidningar. En sann Instagram-kändis. Med all rätt!
lanewayLanewayesme.
Finaste Laneway Esme. Hon har sockervaddshår och har de vackraste vintageklänningarna. Man vill bara vara hennes bästa vän som man kan äta långa amerikanska frukostar med.
tournicoteTournicote.
Virkar de sötaste kaninerna. Bakar de finaste citronpajerna. Har det snyggaste hemmet. Har den mysigaste katten. Fyra anledningar att följa!
upthewoodenhillsUpthewoodenhills.
Jisses, finare hem får man leta efter! Bor i Göteborg och designar och syr kläder. Äter tjusiga bakelser från olika konditorier och vet hur ett Instagram-foto ska tas.
finelittledayElisabethdunker.
Elisabeth är min förebild! Sjukt duktig illustratör och designar porslin, kuddar och tapeter som hon säljer via hennes hemsida Fine Little Day. Och hennes Instagram är inte heller så pjåkig. Vackra bilder som är som kaffe: man vill bara ha mer!
Det här inlägget postades i Husmor ger tips, Instagram. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Favoriter på Instagram

  1. sophie skriver:

    Tusind tak, søde Madeleine.
    Og skønt med tips til andre instagrammere!

  2. Fröken H skriver:

    Kul att se vilka andra personer gillar på instagram och jag kan se varför, de är ju fantastiska allihop! :)

  3. Malin Aurora skriver:

    Åh galet fina bilder<3

Kommentera

