Snasksmoothie

1

Jag brukar göra mangosmoothie när jag är sugen på något gott men har inget snask hemma. Ni vet, man går runt och letar i alla lådor och vrån man har hemma, bara för att stilla sitt sockerbehov. Ni vet inte? Okej då. Men om ni vet så ska ni få ett bra snaskrecept. Se alltid till att du har ett paket fryst mango i frysen, yoghurt i kylen och vaniljsocker i skafferiet. Mixa ihop det och du har fått en smoothie som påminner om glass! Har du till och med en mogen banan i fruktskålen så är det ännu bättre. Då mixar du bara i bananen med det andra. Så gott!
28
Efterrätten är serverad!
Det här inlägget postades i Bakverk och sött, Husmor ger tips och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Snasksmoothie

  1. Hanna skriver:

    Det låter jättegott! Ska prova det i helgen.

  2. Fröken H skriver:

    Vet precis vad du menar med att vända på allt man har hemma, det sötsuget är det värsta. Jag får se till att köpa lite fryst mango nästa gång jag handlar så att jag kan prova din smoothie :)

  3. Clara skriver:

    Fantastiskt glas! Var är det ifrån?

Kommentera

