En samling med rådjur

4

Nu ska ni få se min lilla rådjurssamling. Jag har till och med några fler rådjur som man inte kan se på bilden. Så fort jag hittar ett rådjur på loppis så måste jag bara köpa det! Jag trodde aldrig att jag skulle börja samla på något som vuxen.
När jag var liten samlade jag dock maniskt på bokmärken, frimärken och kapysler. Mamma brukade fråga runt på restaurangerna om de hade några kapysler sparade och så fick jag alltid dem i en skolåda när hon kom hem. Det är fint det! Men nu så har det fått bli rådjur istället. Kanske är det en typisk grej att samla på, men jag gillar verkligen rådjur. De är så magiska och hemskt söta! Nåväl, Madeleine 5 år, har fått sin talan.

20 21

Det här inlägget postades i Barnrum, Loppis och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till En samling med rådjur

  1. Johanna skriver:

    Jag hittade ett litet rådjur med tomteluva på en loppis i vintras, http://joherman.blogg.se/2012/december/juliga-loppisfynd.html Kunde inte låta bli att köpa det^^

  2. Den som har en kanin-kompis var sötast tycker jag!

  3. Fröken H skriver:

    Ja, rådjur är ju riktigt charmiga :)

Kommentera

