Nu åker jag till Köpenhamn!

1Idag åker jag till Köpenhamn!
Som jag har längtat! Köpenhamn är verkligen en av mina favoritstäder. Tar med mig stjärnfallsklänningen och tänkte möta sommaren där.
Jag ska leta efter fina vintageaffärer, äta smörrebröd och dricka rosé i parkerna. Hänga vid kajen vid Nyhavn, träffa fina kompisar och titta på konserter som The Knife och Blackbird Blackbird. Förresten så har jag förberett några tidsinställda inlägg under de närmsta dagarna. Ha en fantastisk helg!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Nu åker jag till Köpenhamn!

  1. Kajsa skriver:

    Hittar du några finfina vintageaffärer får du jättegärna tipsa om dom sen!

  2. Anna skriver:

    Vad fin du är! Ha det så roligt i Köpenhamn!

  3. amanda skriver:

    Åh finaste köpenhamn! Ska bli kul att se dina bilder därifrån! :)

  4. Ann skriver:

    Velkommen til byen! :)

  5. Maja skriver:

    Åh, vad fantastiskt! Var i Köpenhamn förra helgen och längtar såklart redan tillbaka:)

Kommentera

