Köpenhamn, dag ett

60I fredags åkte vi alltså till Köpenhamn! Vi bodde på ett hotell som heter Phoenix och som låg nära Nyhavn.
18Det var flotta rum med stuckaturer, takrosetter och gamla möbler.
12Sånna här fönster skulle man ju ha hemma.
6Här är jag! Lite trött efter tågresan men mest bara pepp.
11Vi möttes av en flaska cava och chokladdoppade jordgubbar på rummet. Hur lyxigt som helst!
9Hade typ aldrig ätit chokladdoppade jordgubbar innan, men det är verkligen lika gott som det ser ut.
22Jag tyckte tydligen att det var gott.
27Väldigt gott till och med!
151410Mer sånt här i sommar helt enkelt.
33Sedan svidade vi om, från tåg-oufit till attgåochätapårestaurang-outfit.
34Jag hade precis klippt mig!
35Det kan man nästan se. Jag gillar min grafiska page.
54Sedan promenerade vi till Nyhavn, tittade på alla fina hus, allt folk och alla båtar.
4557Det är så vackert i Köpenhamn <3
50Vi gick och satte oss på uteserveringen till restaurang Nyhavn 37.
52 55Där fanns det grön ärtsoppa, musslor och en rödspätta, som jag lyckades ta. Men det var fullt med ben i fisken så att äta den var ju ett projekt i sig.
51Det var den fredagskvällen det! Trötta som små gösar, gick vi hem och kollade på Morgan och Ola-Conny på datorn. Sånt man hinner att göra när man är på semester.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Köpenhamn, dag ett

  1. Hanna skriver:

    Underbara bilder! Jag måste verkligen resa dit någon gång!

  2. Vicky skriver:

    underbart! fint rum och vackra hus och minisemestrar borde man hinna med oftare.

  3. frida skriver:

    så himla fin blogg du verkar ha, åh. har du någon instagram?

  4. Pernilla skriver:

    Superfin frisyr! Riktigt snygg på dig!

Kommentera

