Vinn biljetter till Vintagemässan

Foto A Paulsson_DSC_4963-2 300

Hurra! Nu har du chansen att vinna två biljetter till Vintagemässan i Malmö som äger rum helgen den 25-26 maj. Härliga vintageikoner som Elsa Billgren och hela Vintagefabriken kommer att vara där, flera fantastiska vintagebutiker kommer att vara på plats och sälja utvalda pärlor (träffade bland annat ägaren till vintagebutiken FN.92 i Köpenhamn, han sa att han kommer definitivt att vara där) och det kommer att vara livemusik och skönhetssalong. Får bara inte missas alltså!
För att vinna två biljetter till Vintagemässan så gör du följande:
1. Gillar Bonjour Vintage på Facebook 
2. Berättar om ditt bästa vintagefynd! Skriv ditt namn, mailadress och en kommentar här i kommentarsfältet.
Vinnaren utses på måndag den 20:e maj kl 18:00. Så passa på och tävla redan nu!
Translate:Now is your chance to win two tickets to the Vintage Fair in Malmö which takes place the weekend of May 25th to 26th. Lovely vintage icons as Elsa Billgren and the Vintage Factory will be there, several amazing vintage stores will be selling vintage and there will be live music and a beauty salon. You can’t miss this!
To win two tickets to the Vintage Fair:
1. Like Bonjour Vintage on Facebook
2. Tell me about your best vintage finds! Enter your name and your email address.
Winner will be announced on Monday, May 20th at 18:00. So take the opportunity and compete immediately!
Det här inlägget postades i Tävling, VINTAGE och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vinn biljetter till Vintagemässan

  1. Fröken Kumlin skriver:

    Mitt bästa vintage-fynd är faktisk inte en klänning eller en kjol när jag tänker efter, det är 15 stycken originalmönster till klänningar från 50-talet som jag hittade på en loppis för 2 kr styck! Jag håller på att få klänningar uppsydda från dem nu.

    Jag är turligt nog i Malmö (bor annars i Dalarna) just nästa helg och därför vore det skoj att vinna ett par biljetter :)

  2. Sofia skriver:

    Mitt bästa vintagefynd måste vara min Traderafyndade blomsterdröm. För knappt två hundralappar fick jag en klänning från förmodligen tidigt 60-tal. Vit bas men med ljusblå små blommor med gröna blad i mönster som täcker hela. Vippig kjol och ett brett band, i samma mönster som klänningen, som blir till en rosett i ryggen. Och en frasig dragkedja i sidan såklart.

  3. Carolina Persson skriver:

    Mitt bästa vintagefynd måste nog vara en liten silvrig ihopfällbar sax som jag fyndade för några år sedan. Jag har den på min nyckelring, och jag blir löjligt glad varje gång jag får chans att använda den.

  4. Hanna Nilsson skriver:

    Mitt bästa vintagefynd är från skröfs och prylar, en helt fantastisk affär som fanns i malmö på 90-talet. Innehavaren hette Gertrud men kallades Skröfsan. Kläder från slutet av 1800-talet och framåt, massor av skor, tidningar, glasögon och smycken. Till priser man inte kan föreställa sig i dag. tyvärr var jag en fattig gymnasiestudent då men vissa saker köpte jag. Till exempel en ärmlös limegrön-blommig klänning från tidigt 60-tal med en insydd vit underkjol. Smal midja, perfekt ringning. Matchade den med kortklippt frisyr a la jean seberg och var helt klart coolast på klassfotot det året!

  5. malin skriver:

    Det är ju ut på landet en ska för att riktigt fynda, så förra sommaren hemma hos mina föräldrar i Herrljunga hittade jag en supersöt, gammal golvlampa för ynka 5 kr. Så fort nya bekantskaper får syn på den får jag så mycket komplimanger och jag älskar den!

  6. emiliakempe skriver:

    Mitt bästa vintagefynd måste nog vara mitt fantastiska köksbord i teak. Fyndat för 75 kronor på second hand i Götene. Min mormor och morfar hjälper till på second hand där och det är lika roligt att gå dit när jag är på besök i min barndomsstad.

    Sen hoppas jag på att få göra några fynd på vintagemässan i Malmö. Jag har fått en hotellövernattning i Malmö av min fästman i 25 årspresent för att vi ska gå på vintagemässan. Jag hoppas att hitta något till vårt bröllop i augusti och kanske något fint till vår lilla knodd som tittar ut i oktober. <3

  7. Ping: Prickiga klänningen |

Kommentera

