Mina nya små djurvänner

2Häromdagen fick jag ett fantastiskt fint paket i brevlådan.
6Jag hade nämligen vunnit Drömma-Lottas tävling, när hon lottade ut en finfin vimpel av illustratören Jennie Ekström.
17Så jag öppnade paketet försiktigt med varsamma händer. Det kändes så skört och vackert med det skära silkespappret.
30Där inne låg det ju flera små djur!
31Så som kaniner, ugglor och vårkråkor.
33Och det följde även med ett snöre för att trä i alla de små hålen på illustrationerna. 
21Hej fina djurfamiljen!
35Det blev till slut ett underbart konstverk som pryder väggen. Fint, eller hur?
 
Det här inlägget postades i Pyssel och dekorationer och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Mina nya små djurvänner

  1. Jenny Olofsson skriver:

    Åh underbart! Det där ska jag skaffa mig! ^ ^ Grattis till att du vann! Verkligen ett vackert pris <3

  2. Fröken H skriver:

    Ja, verkligen fina! Grattis till vinsten! :)

Kommentera

