Prickiga klänningen

3

När jag var i Köpenhamn så köpte jag en prickig vintageklänning från FN92! Jag kan bara inte motstå prickar och speciellt när klänningen har en klassisk 50 talsstil.
1Självklart med markerad midja tack vare ett brett bälte. Så snygg! FN92 hade förresten hur många klänningar som helst, men efter mycket tittande och tänkande så fick ändå bli den prickiga klänningen som är ett säkert kort i min garderob. Kan liksom aldrig gå fel med en prickig klänning!
Ps. Glöm inte att tävla om biljetter till Vintagemässan i Malmö. Vi drar en vinnare klockan 18:00 ikväll!
Det här inlägget postades i VINTAGE. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Prickiga klänningen

  1. Annie skriver:

    Ååh, vad härlig!

  2. Här har du en till som älskar prickar! Superfin klänning.

  3. Pia Storm skriver:

    Åh ja, der var den! Fantastisk fin! Dejligt at se at den har fundet et godt hjem ;)

  4. Fröken H skriver:

    Vilken klassisk skönhet med lagom mycket prickar för min smak :)

Kommentera

