Finaste vita gräddbakelsen

Kan ni förstå att den här fina vita gräddbakelsen flyger över hela Atlanten och är på väg till mig just nu! Självklart hittade jag den på Etsy och det var kärlek vid första ögonkastet. Vi ska uppleva varma sommarkvällar och picknickar i stans parker.
I sommar tänkte jag använda sju vintageklänningar. En klänning för varje veckodag. Denna ska bli min lördagsklänning. Ni förstår ju själva vilka lördagar det skulle kunna bli när man har på sig en gräddbakelse som denna. En ros i håret och sedan kan man börja sommarlördagen! Skulle ni kanske vilja se alla sju klänningar?
Det här inlägget postades i Klänningar, VINTAGE. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Finaste vita gräddbakelsen

  1. sofia skriver:

    men åh! har lagt undan en liknande klänning på jobbet men var osäker på om jag skulle köpa den eller inte (rädd för att misstas för att vara brudklädd osv) men nu blev jag ju övertygad om att jag måste ha den. lördagsklänning liksom! :)

  2. Alexandra skriver:

    Gud vad fin!

  3. Elin D skriver:

    Den är helt perfekt!!

  4. Marianne skriver:

    Jag är definitivt sugen på att se de andra klänningarna :) Den där var ju helt underbart vacker :)

  5. Fina Frun skriver:

    Vilken vit dröm!
    Självklart vill jag se ALLA klänningarna :)

  6. Denise Leanderson skriver:

    Såklart vi vill!

  7. Frida skriver:

    Halledusingen vilken tjusig klänning!! Klart jag vill se alla sju klänningarna.

  8. Linn skriver:

    ååh vilken fantastisk klänning och vilken härlig idé med sju klänningar. Egentligen borde man ju alltid ha ett sådant rullande schema, man slipper tänka och man slipper köpa så mycket :)

  9. Kajsa skriver:

    Vill mer än gärna se alla klänningar!!!

  10. Nina skriver:

    Så fin! Gillar den svängiga kjolen skarpt!

  11. Fröken H skriver:

    Herre gud vilken fin klänning! Helt perfekt sommarklänning! :)

Kommentera

