Det är imorgon det händer!

Det är mycket som händer i mitt liv just nu. Båda bra och konstiga saker. Saker som är hjärtsnörpande och saker som ger hopp. Imorgon kommer en sådan sak att hända här på bloggen. Något som ger mig hopp. Något nytt. Något som jag har längtat efter! Efter många om och men så blir det äntligen av.
Så hoppas jag att ni tittar in här imorgon, för då kommer jag berätta vad som är på gång! Tills dess så får ni en låt av mig som jag inte kan sluta lyssna på. Här är den och den går rakt in i hjärtat. Precis så som livet är.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Det är imorgon det händer!

  1. Fröken H skriver:

    Oj, oj vad spännande! Ska definitivt kika in i morgon :)

  2. morningtear skriver:

    Spännande!

Kommentera

