Vårdagjämning

Vet ni, idag är det vårdagjämning och det innebär att nu är det äntligen officiellt vår! För att fira så har jag tagit fram vintageklänningarna, vårstädat hyllorna och gjort stilleben med saker från förr. In med det gamla, ut med det nya!
Translation: It’s officially spring in Sweden! I celebrate with vintage dresses and spring cleaning.
Detta inlägg publicerades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Vårdagjämning

  1. Made by Ina skriver:

    Men hallå hallå!
    Vart har du köpt Bambin?
    Jag MÅSTE ha ;)

    Marina

    • Madeleine skriver:

      hej marina!

      rådjuret är en sparbössa som jag köpte på lagerhaus för några år sedan. önskar att den fanns idag men troligtvis inte. ska hålla utkik!

      kram!

  2. krupnikov skriver:

    Så otroligt fint! :)

  3. Lycke skriver:

    Åå..är det..det hade jag missat, vårdagjämning..så himla bra, ja, jag känner det är vår nu. och jag blir alltid lika glad kika in här..ballongerna, godisautomaten. önskar till Ossians rum :) och in med det gamla, här också!

    kramar Lycke

    • Madeleine skriver:

      ja idag börjar det! fast här är det kallt, ruggigt och snart börjar det regna. ska kolla om de där ballongerna finns kvar, kommer ihåg att du gillade dem så mycket! ossian kommer att få ett fint rum!

      kram!

  4. Manola skriver:

    Beautiful! :)

  5. Sara skriver:

    Vad söt den lilla orangeaktiga klänningen är!

  6. Lovis skriver:

    världens finaste barnrum! stringhyllorna gör sig verkligen bra där, har svårt att se de passa bättre nån annanstans!

  7. whitemaskgirl skriver:

    Otroligt sött. Jag bara älskar den lilla symaskinen, och ugglan, och bambin, och ja nej allt faktiskt. Ser underbart vårigt och härligt ut.

  8. Helly skriver:

    Vårdagsjämning alltså, det har jag helt glömt bort. Lätt att göra när dimman ligger tät och det är så där göteborgskt fuktigt i luften. Men så bra att du påminde mig med dina våriga, härliga och fina bilder! Hejja våren, nu kör vi!

  9. Maria skriver:

    Hvor har du fått tak i disse hyllene? De var superfine!:)

  10. Pingback: 15 Mensole e librerie frontali per la cameretta | Mercatino dei Piccoli

Lämna en kommentar