Tävling!

Kära vänner, nu är det tävlingsdags! Jag har fått möjligheten att lotta ut fina bakprylar från Leilas General Store: pappersugrör, cupcake-kit och slickepott. Besök gärna webshopen för att se resten av sortimentet. Eftersom vi gillar när flera har chansen att vinna så kommer vi att lotta ut varje sak för sig. Så alltså; alla söndagar är tävlingssöndagar under november månad. En vinnare kommer att koras och en ny tävling kommer att uppstå här på Bonjour Vintage!

Vi börjar med att lotta ut fina pappersugrör! Från och med idag till söndagen den 11:e november klockan 12:oo har ni chansen att vinna sugrören. De är gjorda i papper, är ekologiska och livar upp vilken vardag som helst!

Såhär gör du för att tävla:
1. Besök Leilas General Store och titta på alla fina sugrör. Sedan lämnar du en kommentar hos mig och berättar vilka sugrör som just du önskar dig!
2. För större chans att vinna: Om du har en blogg så är det ett stort plus om du länkar till tävlingen. Annars kan du Facebooka eller Twittra om det. Glöm bara inte att berätta när du har gjort det!                                                                                                                                         
Tävlingen pågår som sagt till söndagen den 11:e november kl 12:00 och efter det utser vi en lycklig vinnare. Lycka till!
Translation: I have a lovely giveaway from Leilas General Store. Here is how you can enter to win: If you have Bloglovin, please follow me. Visit Leilas General Store and leave a comment telling me which straws you’d like to win! For additional entries: Facebook, tweet, or blog about the giveaway and leave a comment saying you did so! The competition goes on until sunday 11th nov 12:00. Good luck!
Detta inlägg publicerades i Tävling. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Tävling!

  1. Moa skriver:

    Åh jag skulle hemskt gärna vilja vinna de röd/blå sugrören! Har varit inne och kikat på de flera gånger, men aldrig tagit mig för att beställa.

  2. karin skriver:

    jag gillar dessa rosa sugrören! hoppas på att vinna! /karin

  3. lisa skriver:

    jag vill vinna de turkosa sugrören och hoppas på vinst :)

  4. Kajsa skriver:

    Hej sötaste du!
    Vad roligt med tävling, jag älskar tävlingar. Gratis är gott, som man brukar säga.. Om jag, mot all förmodan, skulle vinna så skulle jag väldigt gärna vilja ha de pistagefärgade sugrören. De skulle matcha mina pistagefärgade stolar i köket så himla bra!

    Jag har även tweetat om detta..

    Puss & kram

  5. marie skriver:

    De pistagefärgade sugrören hade ju passat utmärkt till litervis lemonad mot höstförkylningar! Lägger upp ett inlägg på min blogg. Tack o hej!

  6. Mikaela skriver:

    pistagefärgen skulle jag vilja vinna! har twittrat om det här:
    https://en.twitter.com/MikaelaBjarve/status/265463237598912512

  7. Veronica skriver:

    Åh jag önskar mig i så fall de prickiga babyblå (har gjort en shoutout på instagram)

  8. Ida skriver:

    Dom röda, dom röda! För dom som inte gillar glögg men glöggfest!

  9. whitemaskgirl skriver:

    Stars & Stripes sugrör är nog det bästa, i både rött och blått. Skulle passa bra en stjärnklar vinternatt. Twittrade om det här: https://twitter.com/Whitemaskgirl/status/265585849452855296

  10. hannah i skriver:

    åh vilken kalashärlig tävling! nu till jul tycker jag de röd-vit-randiga vore kalasfina. tänk att få bjuda mina fina vänner på en god brunch och bjuda på en kardemumma-smoothie med dessa fina sugrör. jag har gjort ett litet inlägg på facebook också!

    http://www.leilasgeneralstore.com/sv/articles/2.94.181/papperssugror-roda
    http://www.leilasgeneralstore.com/sv/articles/2.94.181/papperssugror-roda
    http://www.leilasgeneralstore.com/sv/articles/2.94.181/papperssugror-roda

    många kramar till en utav de mest inspirerande bloggarna jag vet.

  11. Vilken rolig tävling – har länge funderat på att köpa sådana.Tycker det är jättesvårt att välja – beslutsångest som man har. Men det blir nog de pistagefärgade jag helst hade velat ha. Yes så blir det! :)

  12. wilma skriver:

    jag är gärna med och tävlar! svårt och välja när alla sugrör är så fina men de ljuslila passar nog mig bäst i smaken! :) länk: http://www.leilasgeneralstore.com/sv/articles/2.94.450/papperssugror-lila

  13. Fru Frida skriver:

    Jag skulle vilja vinna de babyblå sugrören. De skulle passa bra i köket till stugan jag och maken precis har köpt och som vi planerar att renovera i härliga pastellfärger och grått.

  14. felicia skriver:

    hur fint som helst! jag hoppas på de rosa sugrören!

  15. ina skriver:

    åh, jeg vil ha røde til jul! :)

  16. Amanda J skriver:

    Rödvita skulle ge en sån där härlig gammal och julig känsla :)

  17. Maia skriver:

    Jag vill gärna vara med och tävla! :) Jag har länkat till tävlingen här:
    http://mimicoconut.blogg.se/2012/november/tavling.html#comment

    Jag skulle vilja vinna de lila sugrören!

  18. MrsG skriver:

    Ååh, så fint! Jag vill hemskt gärna ha de rosa randiga (som finns på din bild)! Jag gjort ett litet inlägg på min blogg och länkat hit!

    http://houseofmrsg.blogspot.com/2012/11/trevlig-tavling-pa-bonjourvintage.html

  19. Yael skriver:

    Kul med tävling! Jag vill gärna vinna de turkosrandiga. Jag har ingen blogg men delar på FB: https://www.facebook.com/#!/yael.sages.7

Lämna en kommentar